Mat

Jag bara älskar mat! Ja nu har jag fått det sagt. Det blev som varje fredag ( Nästan) att jag åkte till pappa och åt tacos. Jag har även köpt mig ett överkast idag så passar sängen precis kan ta bild i morgon. Det är väl det jag älskar mat och heminredning. Jag skulle nog kunna starta en blogg om alla saker som jag köper till mitt hem ;)

En vacker dag kanske det kommer upp bilder här i bloggen på mitt hem. Men just nu är det min vikt som den blogg ska handla om. Jag är så glad att det bara är 100 gram kvar tills jag gått ner 10 kilo. För några veckor sedan köpte jag mig en jacka som jag absolut inte kunde ha! Men nu KAN jag det. Livet blir bara lättar allt känns så bra nu.

Heminredning

&

Mat


Kommentarer
Postat av: Terese

duktig du är<3

2012-04-20 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0