En lång dag utan mat

Idag vet jag inte vad jag har tänkt med. Antagligen inte hjärnan i alla fall. Råkade sova lite länge så frukosten blev en red bull och en knäckemacka. Lunchen ja det blev ingen lunch utan mellan 12.30-17.40 var jag och gjorde mina naglar tillsammans med mamma hos en gammal skolkamrat. Super nöjd blev jag! I alla fall när jag väl var klar så blev det lite fruktsallad med valnötter och en drickyoghurt. Det stillade ju hungern en stund i alla fall. Väl hemkommen blev det att laga korvstroganoff. Försökte verkligen att ta en normal portion men det slutade med inga grönsaker och lite för mycket korv.
Ja vad ska man säga? Finns kanske inte så mycket att säga utan det bara att bita ihop och fortsätta kämpa i morgon. Nu blir det att titta på tv och drömma sig bort men en smal och hälsosam kropp. Som just nu verkar finnas väldigt långt bort!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hatar när det blir så där. Ofta vet man att bästa sättet att undvika dagar som dessa är planering, ändå så händer dom. Men det är som du säger, nya starka tag. :)

2012-08-13 @ 09:26:42
URL: http://lindajsson.wordpress.com
Postat av: Tweety

Funderar också på att fixa mina naglar, men jobbar inom vården så det känns inte så lönt. Kan du inte ta en bild på dina naglar, så man får se, kämpa på. Peppkramar

2012-08-13 @ 11:34:07
URL: http://tweety26.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0