Funkar fortfarande inte!

Kan inte blogg från mina älsklingar så skriver ett inlägg via dator i stället. Frukosten blev en burk makrill i tomatsås och två knäcke med ost på. Har även fått i mig lite korvstroganoff till lunch. Har en annan sak och berätta!

Som ni säkert har märkt så har jag inte haft någon invägning på länge och detta beror helt enkelt på att jag har som mål att gå ner 30 kilo på julafton! Så jag kommer inte ha någon invägning förens på julafton. Ett annat mål är även att jag har ha gått ner 10 kilo mellan VC träffarna.

Vi ska ha års träff i januari och tills dess ska jag ha gått ner 31,7 kilo om jag kommer ihåg rätt. Men ha en fin söndag!

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Lena

Men när började du och hur mycket vet du om hittills att du har gått ner?
Hur lång är du och vad väger du? Vad vill du gå ner till? Lite nyfiken som du förstår...

2012-12-09 @ 19:41:59
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Postat av: Köttbullen

Oh, spännande! :) Håller tummarna för att du lyckas. Kämpa på!

2012-12-10 @ 09:54:34
URL: http://viktigt50.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0