Helgfrukost

Vaknade 08.15 så låg och väntade in julkalendern på svt 1, tycker det är super kul att det är mysteriet på grevholm. Det var så länge sen man såg det så ska bli kul och se vad som händer på slottet i år. Gårdagen var super kul. God mat, glada vänner och mycket dans.
Jag har inte kommit upp från sängen än, just nu äter jag min efterlängtade helgfrukost. Lika gott som vanligt, allt handlar bara om att ta det lite lugnt när man gör frukosten och att få lägga lite kärlek på frukosten. Men det bästa är ju att få äta den i lugn och ro.
Jag fick så mycket fina saker igår av mina vänner. Te muggen fick jag av Amanda och den var självklart med nu på morgonen. Men nu ska jag kolla klart på Nyhetsmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0