En dag i city

Oj oj oj vad mycket saker jag har sett idag. Allting började med att Micke och jag gick vilse. Så vi var ute och gick i ca 2 timmars tid innan vi väl hittade in till stan. Väl inne i stan år vi mat. Jag valde en kycklingburgare och pepsi. Efter allt gående kände jag mig värd en pepsi. Från stan fick jag med mig tre par nya örhängen och eftersom vi hade gått så långt innan så blev det att ta taxi hem. Vi har även varit i en affär och köpt med oss lite sallad till kvällen. Men just nu sitter vi och kolla lite på tv. 
 
'
 
Vi gick längs vattnet för att komma till stan. ( trodde vi i allafall)
 
 
Vi såg ett slott på våran långa promenad
 
'
 
Centrum <3
 
 
Konstiga konstverk kan man se överallt
 
 
Ett ställe vi hittade att sitta och ta det lite lugnt en stund.
 
 
Min lunch
 
 
Mickes lunch
 
 
Fanns en atomat där man stoppade in pengar så kom det ut mat.
 
En hamburgare kanske för ca 22kr
 
 
 
Mina nya örhängen 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0