Mat?

Mat är inget som finns i mitt huvud alls! Jag sköter mig inte för fem öre. Det är inte så att jag äter onyttigt utan jag äter inget alls. Måste skärpa mig! Är det bara jag som ha dessa perioder? Min glass har jag inte provat än. Men det kommer väl det med. Dagarna består mest av värme. Fick i mig lite frukost dock bara en skål fil. Sen runt lunchen träffade jag Sanna på stan och vi fikade. Jag valde att ta en chokladboll. När jag väl kom hem tryckte jag i mig minimalt med köttfärssås och spagetti. Sen dess har jag inte ätit något. Jag har i stället tvättat 6 maskiner tvätt, dammsugit och tvätta golven. Och nu ligger jag i min sköna säng. Jag tog även en tur till Amanda tillsammans med Wilma. Mycket prat om allt och inget God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0