Skriva?

Jag vet inte hur många gånger jag har börjat om detta inlägg. Jag har ingen skriv känsla idag. För jag vet inte riktig vad jag ska skriva om. Frukosten blev bara ett glas mjölk. Ja ett glas mjölk! Så bra har jag sköt mig idag. Lunchen fick bli gårdagens rester och middagen bestod av köttfärssås. Känner mig ändå nöjd över min middagas val men tror att jag äter för lite just nu. För har inte någon matlust just nu.


 Pojkvännen är ledig nästa vecka så just nu sitter jag och planerar vad vi ska hitta på. Vi har våra tankar det är allt från att åka till Tyskland eller att bara ta en dag och åka runt Vättern. Ja väldigt blandade möjligheter.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0