Det är bara att tänka att man mår bra så gör man det eller?

Jag vet inte hur jag ska ställa mig till detta
påstående. Man blir ju fan inte smalare av att tänka
att jag är smal?
För jag mår ju inte bra av att vara så stor som jag är.
Jag håller ju inte att gå ner i vikt för att jag vill vara
snygg och smal utan det handlar ju att få må bra.
Men om någon hade sagt till mig att jag bara
behövde tänka att jag mår bra så hade ju nog aldrig
börjat med min viktresa. Vilket jag hade ångrat stort 
eftersom jag mår ju bara bättre och bättre ju mer
tiden går! Så kan jag så kan du! Skit i vad alla säger,
jag fick höra i början att "det där går ju aldrig" och "man 
går bara upp igen". Jag är här för att bevisa att det 
går visst! Bara man vill! Och det är något jag gör. 
 
 
Detta kommer ni aldrig få se mer!
Jag lovar det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0