En del av sommaren

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på vad jag har gjort i sommar. För nu börjar ju hösten komma. Så ta fram en kopp te och bara njut av bilderna
 
 
Jag tog studenten
 
 
Drogade vattenmelon
 
 
Vi besökte underbara platser
 
 
Vi var i Söderköping och åt glass
 
 
Åt Krokodilhamburgare 
 
 
Blev förälskad i räksalladen på favorit pizzerian
 
 
Jag var i Västerås på raggarträff
 
 
Gjorde min första före och efter bild ( 10 kilo skiljer det )
 
 
Jag kunde äntligen stänga min skinnjacka
 
 
Åt super god mat
 
 
Körde raggar bil med fyllon i ;)
 
 
Lämnad Sverige för några dagar i Holland
 
 
Bodde på super fint hotell i Holland
 
 
Åt även god mat i Holland
 
 
Träffade en underbara vän 
 
 
Kom under 100 kilo!
 
 
Spenderade mycket tid med en av favorit bebisarna 
 
 
Plockade massor av svamp
 
 
Var i gammal Linköping med Micke
 
 
Tog nya bilder på mig
 
 
Ja det var i alla fall några bilder på vad jag har gjort i sommar!
Men nu börjar HÖSTEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0