Ge mig socker!

Socker sugen så att det gör ont i kroppen. Men jag ska inte ha något jävla socker. Jag har nu tänkt att vara sockerfri tills jag fyller 20 vilket jag gör den 13 november. Jag har även tänkt att jag ska ha gått ner 25 kilo samma lagt till den 13 november. Men känslan som är i kroppen nu att bara få stoppa något i munnen för att göra hjärnan glad. Det är en jobbig känsla. Har kommit på mig själv flera gånger idag när jag inte har tänkt två gånger innan jag stoppar något i munnen. Som när vi skulle hämta ut ett paket så fanns det godis på bänken och jag går glatt fram och tar en. Som tur innan jag stoppade den i munnen kom jag ju på att jag ska inte ha något onödigt socker eller onyttiga saker. Det ska bli kul att se om detta fungerar för jag vet att det är i alla fall ett kalas innan jag fyller år. Men då ska jag inte ta någon tårta eller något annat. Utan det får bli en kopp kaffe. Men jag kämpar på!

Går och lägger mig nu så jag slipper allt som finns i kyl och frys.

Ingen läsk heller!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0