Känslan att bara stå still!

Jag börjar känna nu att jag står still. Och det är verkligen inget jag gillar. Men har nu funderat under några dagar om jag skulle ta och gå med i Viktklubb.se. Är det någon som har varit med där? Snälla berätta om det eller om ni vet någon som har varit med. Var det bra eller dåligt? Fick man hjälp? Gick du ner? Håller du din vikt än? Skriv på bara vet jag. Eller om ni vet någon som bloggar om det så tipsa gärna om bloggen. Det kanske är lite stöd jag behöver för att komma igång igen. Känner att jag vill ju verkligen det här (alltså bli lättare).
 

Kommentarer
Postat av: Malin Holmberg

Mamma har gått på det och det gick jättebra för henne. Gick ner 15 kilo tror jag :) massa recept o bra grejer så man kan hålla koll på kalorierna :)

2012-09-05 @ 17:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0