Vilken dag!

Såg att jag hade skrivit fel på midjemåttet. Ska ju vara -27cm. Får ändra det så fort jag kommer åt en dator. Så trött som jag är nu har jag nog inte varit på länge! Efter jobbet blev det hem och duscha samt plocka ihop alla saker som skulle med på fotograferingen. Väl klar så tog jag bilen till pappa för att göra mig i ordning. Smink, kläder samt se över så att syster och jag såg enhetliga ut!
Klockan 16.00 rullade vi in hos fotografen. Där skulle det fixas med ljus och bakgrund samt välja ut rekvisita. Jag blev så nöjd med dem 15 bilderna som vi plockade ut. 19.00 var vi äntligen klara! Jag var så trött när jag satte mig i bilen. Blev en tur förbi pappa igen för att hämta lite saker samt få i mig lite kvällsmat. Prinskorv, köttbullar och makaroner. Känner att det är dags att varva ner och bara ta det lugnt. Nu blir det i alla fall efterlyst och bara mysa ner i sängen . Kanske blir att läsa lite i tidningen jag köpte igår.
Kommer sova gott i natt. I morgon blir det jobb och efter det åka och köpa in alla saker till fredagen som ska spenderas med Linnea, Dexter och Amelia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0