Helgfrukost

Frukosten är min största kärlek, jag bara älskar och få sitta i soffan och bara njuta av min frukost. Tänk att för ett år sedan visste jag knappt vad frukost var. Det var i alla fall inget jag tog mig tid att äta. Idag är frukosten det viktigaste i mitt liv för att jag ska kunna fungera.
Att starta dagen med en god frukost kan ändra mitt humör direkt. Har jag vaknat på fel sida så kan jag vara glad igen efter frukosten. Trodde nog aldrig att frukosten skulle ha en stor betydelse för mig. Men idag är jag så glad att jag har hitta min största kärlek inom måltider.


Kommentarer
Postat av: Viktväktarinnan

Åh! Jag älskar också frukosten! I varje fall nu när jag är mammaledig och går hemma om dagarna. Då får den ta lite tid och jag hinner koppla av och njuta.

Ägg är en nyfunnen kärlek för mig. Kokt eller "skramlad" kvittar. Det är underbart gott och ett MÅSTE på mackan. En brödskiva med dijonsenap, ägg och lite cajun seasoning. 2 glas vatten till det och måltiden är komplett ;-)

Fan, nu tänker jag mat igen! Jag försöker bättra mig.

2013-03-10 @ 22:31:11
URL: http://viktvaktarinnan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0