Att fynda!

Jag är en tjej som älskar att fynda saker. Tycker inte alls om att köpa saker till fullpris. Varför ska man göra det när jag vet att det finns till bättre pris? Jag säger bara TRADERA! Det finns så mycket fint som man kan fynda! Speciellt till barn. Didde har fått ganska mycket därifrån. Men ett annat ställe jag köper saker på är facebook. Är självklart med i den lokala köp och säljgruppen. Sen behöver man ju inte köpa bara. Men kan ju även sälja. Det är nästan roligare! Syster och jag har planerat in en ullaredsresa under oktober, jag som älskar inredning att byta ut och gör om börjar ju självklart med att sälja av det jag har hemma så att jag får plats med alla fynd jag gör i ullared!
 
Eftersom jag är så sjukt dålig på att blogg så finns jag även på instagram Missadolfsson
följ mig där vet jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0