En eftermiddag i Linköping

Efter Max blev det att åka till gamla Linköping dock kom vi lite sent för att kolla i butikerna men en utställning var i alla fall öppen. När vi gick där inne hörde vi helt plötsligt att dörren stängdes. Så vi kände att det kanske var dags att lämna stället. Som tur var i alla fall inte dörren låst! Vi vandrade runt och kollade på får och kor. Mycket mysig miljö. Efter en stund kände jag att magen bråkade lite med mig så valde att besöka en toa. Ja när jag väl hade uträttat mina behov fanns det såklart inget toapapper. Fint tänkte jag! Fick öppna dörren lite fint och säga åt Micke att leta efter papper på en annan toa. När det hemska toa besöket var över valde vi att åka hemåt. Så nu sitter vi här i soffan och funderar på vad vi ska hitta på nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0