Kroppsmedveten

Just nu är jag i en sådan där period där inga kläder passar. Jag känner mig bara allmänt tjock fast jag har lyckats gå ner så mycket. Ingenting känns bra just nu. Ikväll har jag även varit väldigt hungrig. Så det har både blivigt ost och choklad fast att jag bara ska äta choklad på fredag eller lördag! Fy på mig.

 

 

Ni som håller på med vikten har ni också svackor när inget i garderoben känns bra??

 

 

När jag ser den här bilden på mig så anser jag mig själv som jätte stor men jag brukar ändå fundera på hur fan såg magen ut när jag började min vikt resa. Då gick jag fan inte och tänkte på min mage och mina höfter. Men just nu är det fan det ända jag gör!!


Kommentarer
Postat av: Aldenfalk

Jag följer gärna bloggen, själv har jag 28kg kvar till min målvikt.. ;) bara kämpa

2012-05-09 @ 21:38:21
URL: http://minus33kg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0