Munk helvete!

Mår visst lite illa med av allt socker igår. Är inte hungrig nu på morgonen alls. Men huvudet säger att jag måste äta. Hällde upp en skål yoghurt. Med alldeles för mycket yoghurt. Några jävla torra flingor vill kroppen tydligen inte ha. Första tugga, och hjärna bara säger hur tänkte jag här då? Inte alls efter som frukosten räcker till hela telefonboken! Det är tung att äta just nu. Jag har 15 minuter på mig innan vi ska åka till Skövde. Väldigt kort 15 för denna skål kommer ju ta hela dagen. Gott är det inte heller. Det känns som om sockret spelet ett spel. Hjärnan hade nog inte varit nöjd för ens jag valde chokladpuffar och vit limpa. Men då mår ju inte kroppen så bra? Tror att kroppen och hjärnan är osams idag för dem verkar i alla inte prata med varandra. Jag kan inte ens komma ihåg när jag tvingade i mig frukost sist? Men jag vet ju det att äter jag inte så stoppar jag ju något annat i munnen och jag vill inte det! Men jag kämpar vidare här med min skål yoghurt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0