Skriv sugen

Har känt dem senaste veckorna att jag är varit väldigt skriv sugen och jag kanske skulle ta och börja 2014 med att blogga igen? Är ju så att det händer så mycket i mitt liv just nu och det har inget med min viktnedgång att göra. Utan handlar mer om en viktuppgång. Till våren ska Micke och jag ha en liten bebis tillsammans.

Jag längtar så mycket efter att få börja gå ner i vikt igen. Vi ska även flytta vilket känns helt underbart. Det kommer ju då inte bli så mycket bloggande om min vikt resa för just nu går jag ju som sagt inte ner någonting. Utan om jag börjar blogga igen så kommer det handla om vårt nya hus, mitt liv och allt annat runt omkring mig.

 

 

Kommentarer
Postat av: C

Välkommen tillbaka till bloggvärlden! Saknat dig ;-)
O grattis till både hus o blivande bebis!!

Här kämpar jag fortfarande på med viktminskningen, går väl sådär.... MEN det är åt rätt håll!

Kram CarusA

2014-02-02 @ 20:48:57
URL: http://viktresa2014.wordpress.com/
Postat av: Tweety

Då får jag gratulera till den lille i magen :-)

2014-02-20 @ 16:09:22
URL: http://tweety26.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0