Min förebild

Idag har jag varit hemma hos en av mina största förebilder! Benita heter hon. Hon har gjort en egen viktresa på 50 kilo och att kolla på hennes för-och-efter-bilder hjälper mig massor. Jag fick super god mat med. När jag väl kom hem från henne så blev det en timmes promenad med Wilma och Syster. Har även lämnat in min mobil på lagning och mobilen jag har nu kan jag inte blogga med så det blir bara bloggning via datorn tills jag får tillbaka den :)
Här har ni bilder på min förebild <3
Före
Efter <3

Kommentarer
Postat av: sanna

hur har hon gått ner så mkt?

tycker du är grym modig att starta blogg och allt men litar på dig! lycka till:)

2012-05-01 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0