Vem är jag?

Jag är en tjej som är född i november 92. Jag fyller alltså 20 år i år. Just nu håller jag på med min resa att bli 50 kilo lättare. Detta är en tuff resa men känner att jag är stark nog att klara den. Jag har fått hjälp av min vårdcentral för att gå ner i vikt. Min resa startade den 24 januari i år. Det började med att vi var en grupp på 8 stycken som ska gå på möte en gång i veckan och prata om vår vikt problem. Man fick helt enkelt lära sig att tänka ”rätt”. Nu har tyvärr det tagit slut på vårdcentralen men vi i gruppen har kontakt med vararandra och i stället för att träffas en gång i veckan träffas vi nu mera ungefär var tredje vecka. Detta ska bli så kul och se hur det har gått för dem andra. Jag kommer inte berätta vad min start vikt var och vad min slut vikt är. Känner mig inte riktigt redo för det men det kanske kommer under resans gång. Det jag kan berätta är att jag heter Emma bor i Motala och i denna blogg får ni läsa om MIN viktresa!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

All pepp till dig. Att skriva startvikt var svårt för mig också men jag vågade, däremot har jag inte vågat lägga upp 'före' bilder än. Men jag hoppas att jag kommer våga, så småningom... Det får ta sin tid. Men inget måste, att ha en viktblogg med all annan ärlighet är lagom mkt. :)

2012-04-16 @ 08:38:07
URL: http://Http://lastinghappiness.blogg.se
Postat av: C

Gud, va´ du är duktig!!! Snart -15 kg sedan januari :-D



Vi får kämpa på båda två!



/Carina

2012-05-06 @ 19:23:31
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
Postat av: Himmelblå

Ooj vad du är duktig jag blir impad av vad jag ser och läser.
Löst delar av bloggen men eftersom jag stannar så ska jag lösa ännu mer.
Börja själv i måndags, läst lite om din utlandsresa och viktresa såklart nåt vi har gemensamt
Önskar dig en bra dag

2012-08-20 @ 05:56:09
URL: http://himmelbla.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0