Delmål!

Nu har jag gått ner 20 kilo och här kommer mina ny delmål i framtiden!

 

25 kilo

Halva min mål vikt har jag gått ner då och tanken var ju att jag skulle åka till Ullared. Men tror jag har ändrat mig. Jag ska istället köpa mig ett par nya skor!

 

30 kilo

Då ska jag ta och införskaffa mig en jacka. Jag behöver en ny vinterjacka så vi får väl hoppas att jag har tappat 30 kilo innan snön faller ;)

 

35 kilo

Dagen jag blir 35 kilo lättar vill jag gå ut och äta trerätters med min pojkvän och gå på bio. Då ska jag vara stolt i en snygg klänning och bara visa upp min kropp!

 

40 kilo

Jag skulle så gärna vilja göra en hår förlängning och har jag råd med det när jag har gått ner 40 kilo så får det bli min belöning.

 

45 kilo

Massage, Jag har alltid drömt om att gå på massage så det ska vara en belöning när jag bara har 5 kilo kvar!

 

50 kilo MÅÅÅL

Ja ni jag har alltid har drömmen om att tatuera ett mumintroll någonstans på kroppen så det ska jag göra då. Kommer även bli en tripp till Ullared och shoppa massor nya kläder!


Kommentarer
Postat av: Clara

Bra mål där emma :D
länka dej på min blogg:D

2012-08-09 @ 02:56:27
URL: http://haywire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0