Emmas taxi AB

Ja det kanske vore något att starta eget företag. Med tanke på jag nästan bodde i bilen igår. Det började ju med att jag körde syster till skolan och sen blev det ju ams. Efter det körde jag Linda till Linköping. Senare på eftermiddagen åkte jag hem till pappa och kopierade massor av papper. Vid 7-tiden ringde syster och vill att jag skulle köra in henne och hennes kompis till Linköping. Ja det var ju bara sätta sig i bilen och åka i väg. Micke var också med så vi släppte av tjejerna vid resecentrum. Sen började vår jakt på MAT. Men vi kände att vi hade ingen lust att betala 200-300 kr per person för att äta. Så efter att ha gått runt i mysiga Linköping slutade det med att gatukök. Dock på detta gatukök tillverkade dem sina egna hamburgare. Jag tog en kycklinghamburgare med mos och Micke tog en fetaostburgare med strips. Vi var väldigt nöjda när vi åkte därifrån. Somnade som en gris när vi kom hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0