Mina delmål

Råkade hamnde under min kategori "mina delmål".
 
Utdrag:
 
Jag har börjat läsa många vikt bloggar och det många tycker på är att dem belönar sig själva när dem gått ner ett antal kilo. Jag har kommit en lite bit på min lisa vad det är jag ska göra. Jag tänkte att jag skulle få/ göra något varje 5 kilo jag gått ner. Hittils har jag ju gått ner 8,6 kilo så mitt 5 kilos mål har jag redan gjort :) Men nu satsar vi på 10 kilos belöningen :)

5 kilo

Förlänga naglarna

10 kilo

En ny tröja

15 kilo

En ny klänning

20kilo

Ett par nya jeans

25 kilo

En tripp till Ullared
 
 
Ja nu har det ju inte varit så att jag har följt mina delmål. Men jag tänkte att i morgon att jag skulle sätta upp nya delmål för kilona som kommer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0