Shopping i Haren

Idag har Micke och jag besökt två nya städer som ligger runt omkring Groningen, Haren och Assen heter dem. Det blev ganska mycket shopping för min del idag. Hittade små mysiga butiker överallt. Just nu ligger Micke och sover som en gris. Han är väl trött efter allt springande efter mig. Eftersom jag bara " den här butiken ska vi gå in i och den här och den där" haha.
Mat valen går bättre än vad jag trodde men man får ju offra sig lite.
 
 
City
 
 
City
 
 
Varm choklad
 
Cykeltaxi
 
Shopping
 
 
Shopping
 
Shopping
 
Jag har ungefär spenderat 150 kr på alla saker jag köpt i dag! Det kallar jag att fynda :)
 
 
 
Iste 
 
 
Dagens lunch. En grillad smörgåd med skinka, svamp, paprika, lök och ost samt en liten sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0