Starten på dagen

Jag har precis kommit fram till att det är fredag idag. Så vad har dagen att erbjuda idag? Jag är väldigt sugen på att cykla så funderar på om jag ska cykla i väg någonstans. Jag vet inte vad de var med mig men jag vaknade 11.15 så just nu sitter jag och äter frukost. Tror att jag har en tjuv i familjen för fanns bara en knäckemacka kvar när jag skulle ta mina TVÅ! Det finns bara två misstänkta POJKVÄNNEN och SYSTER! Humm kan bli svårt att ta reda på vem det är.
Frukosten blev i alla fall yoghurt och EN knäckemacka


Kommentarer
Postat av: Tweety

Denna yoghurten har jag inte smakat, men får nog ta & göra det :-)Kram

2012-08-10 @ 13:29:28
URL: http://tweety26.wordpress.com
Postat av: Tweety

Kan ej kommentera i det förra inlägget, men vilken skillnad. Syns både på mage & i ansiktet. Kämpa på kram

2012-08-10 @ 13:31:57
URL: http://tweety26.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0