2012

Tänkte jag skulle lägga upp vad som har hänt under detta år!
 
Januari:
 
Jag började min viktresa 
 
 
 
Februari
 
Funderade mycket på vad jag vill göra med mitt liv och hur jag ville se ut!
 
 
Mars:
Hade inte riktigt fått in att jag skulle vara ute och gå utan trodde väl mer att kilona skulle trilla av ;)
 
 
April:
 
Jag startade bloggen :D
 
 
Maj:

Jag deltog i blodomloppet!
 
 
Juni:
 
Jag tog studenten!
 
Vi köpte fin bilen ;)
 
 
Juli: 

Jag och Micke var i Holland, Jag kom under 100 kilo, la upp före och efter bild. Det var en super bra sommar!

 
 
 
 
 
 
 
Augusti :
 
Dagarna gick sommaren började ta slut så njöt mest av ledigheten
 
 
September:
Här har jag gått ner 22 kilo! Började med invägning på bloggen
 
 
Oktober:
 
Jag la upp en till före och efter bild, var på tjejkväll och fick gratis träning som jag inte har använt än. Fy på mig!
Fixade syster till spökfesten ;)!
 
November:
 
Jag fyllde 20 år samt var med i tidningen.
 
 
December
 
God jul!
 
 
Tack så mycket för detta år!
Nu är det bara ca 20 kilo kvar och dem ska jag ta till sommaren!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh vad kul med bilder! Har följt dig ett tag o saknar "in action" bilder!

2012-12-30 @ 12:46:28
Postat av: Lena

Bra jobbat!!! - 25 kg gör man fasen inte i en handvändning.
Du kommer säkert att nå ditt mål för har du lyckats så här bra hittills så kommer resten också att gå galant ska du se!

2012-12-30 @ 13:24:52
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Postat av: Sanna

Hej!
Vilken resa du gjort och vilket roligt sätt att berätta den på.
Är just i starten för femtielvte gången på min resa mot ett hälsosammare liv och måste säga att du inspirerar verkligen.
Önskar dig ett jätte gott 2013

2012-12-30 @ 13:37:44
URL: http://sanna.andasson.se/wordpress/
Postat av: alexandra

grym du är:)

2012-12-30 @ 16:11:16
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: C

Detsamma till dig! Ser fram emot ett nytt år att följa dig på din resa :-D

Kram o GOTT NYTT ÅR ♥

2012-12-31 @ 14:05:57
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0