Funkar inte som jag vill!

Som ni har märkt har uppdateringen varit jätte dålig idag och det beror helt enkelt på att blogg,se appen inte har funkar. Varken på mobilen eller på Ipaden. Så tråkigt eftersom jag nästan gör alla mina inlägg vi dem! Ifall idag har syster, jag och Madde varit i Mantorp och skulle leta julklappar. Men hittade inga julklappar utan bara en tröja till mig som jag ska ha på julafton. Efter alla besök i affärerna så blev det tacobuffe på Rasta. Har även tvättat ikväll. I morgon blir det att fixa lite här hemma. Jag har ju inte ens fått upp några tomtar än. Men vi får väl se vad morgondagen har att ge. Är även förkyld just nu så orkar inte med så mycket som jag vill orkar med.
 
 
Just det ja! Hittade även en affär idag som sålde massor av roliga möbler hittade två sänger jag bara ville ta med hem!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!
Jag bor i Linköping, vart bor du?
Anledningen att jag inte äter korv under mina bantningsperioder är att det är för "dyrt".
Det är magrare att äta tex kyckling.
Kikat in på min blogg idag? Jag är skapligt glad kan jag säga...
Kram

2012-12-09 @ 11:34:38
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Postat av: Aldenfalk

mums nachos :D

2012-12-11 @ 11:36:41
URL: http://aldenfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0