I morgon gäller det!

I morgon hoppas jag att jag har gått ner 30 kilo. Men har jag inte det så har jag ju ett nytt mål ett gå ner 31,7 kilo till nästa träff.
Jag tänkte att jag skulle ge er några tips inför i morgon.

1. Ät inte för mycket så du får ont i magen ( jag lovar det är en jul nästa år med)
2. Det handlar inte vad DU äter utan hur mycket.
3. Njut, det är ju jul. Gå inte och känn att du inte kan äta godis eller andra saker som är "onödiga" utan ta det som känns bra för stunden. Jag kommer äta godis och allt. Det kommer en dag efter julafton med. Då får man komma tillbaka till sitt vanliga liv.
4. Dra inte ut på julen. Tror många tänker men jag börjar om nästa år. Men en vecka utan kontroll så kan man dra iväg ganska långt uppåt vilket bara blir mer jobb efter jul.

Hoppas min ord och tanker hjälper lite.
God jul på er så hörs vi i morgon!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Just precis. Det är inte det man äter mellan jul och nyår som går upp i vikt av, utan det man äter mellan nyår och jul.

2012-12-24 @ 01:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0