Gårdagens nöjen

Trodde aldrig att vi skulle komma hem igår. Mickes kort fungerade inte så vi kunde inte tanka. Jag bara kände paniken växa inom mig. Tänk att stå där vi vägkanten och ha soppatorsk. Nej nej, det är ingenting för mig. Iallafall efter lite om och men bestämde vi att vi skulle åka via Åmmeberg och prova om kortet funkade där. Väl framme i Åmmeberg funkade allt som det skulle. Med bensin i bilen åkte vi hem. Men det var ju så kvällen slutade. Dagen började med att jag, Evelina, Diana och Micke åkte mot Askersund vid 11 tiden på lördagsmorgonen. När vi närmade oss Askersund insåg vi vilken kö det var in till staden. Efter att ha köat i 45min kommer vi verkligen in på utställningsområdet. Där inne möte vi upp en gammal vän till mig vid namn Paula. Vi gick runt och kollade bland bilar och marknadsstånd. Efter det blev det förfest i Åmmeberg. Där vi satt och njöt av solen och alkoholen ( inte jag dock för jag körde ju). Sedan rullade bilen tillbaka mot Askersund där vi hamnade på en trevlig hemmafest. Alkoholen flödade och munnarna gick i ett. Sen var det dags att åka runt flera varv i stan och bara visa upp bilen. Mina med åkare sjöng och bara hade det bra. Dagen och kvällen var super trevlig tack alla!


Kommentarer
Postat av: Tweety

Häftig bil, har likadan scarfs som du ;-)

2012-07-24 @ 09:32:58
URL: http://tweety26.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0