Känslan att sitta i en bio sal och banta

Ja ni nu har jag varit på bio för första gången under denna resa. Jag var mycket tveksam till att sätta mig i biostolen och bara titta på film. Man brukar ju alltid sitta och snaska på något. Men inte jag! Jag klarade detta jätte bra. Jag köpte mig bara en 50cl vatten som jag drack upp under dessa två timmar i stanken av popcorn och godis. Känner mig jätte stolt att jag ens valde att utsätta mig för den miljö!

 

Det var Elin , mamma och jag som var på bio. Mamma bjöd oss vilket vi tyckte var jätte bra såklart. Vi såg på filmen cockpit. Den var super rolig och jag kan verkligen rekommendera den!

 

Men nu till alla er som bantar låt inte alla frestelser sätta stopp för alla roliga saker ni kan göra! Njut av livet. Man kan gå på bio utan att äta massor av onödiga kalorier det har jag bevisat.

 

 

Tack mamma och syster för en toppen kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0