Studenten!

Nu är äntligen studenten över! Vilken kväll det blev igår! Hade super kul. Dagen började med frukost på Harrys, efter det blev det skolavslutning och betygs utdelning i skolan, sedan blev det att åka på det härliga flaket. Mycket skratt och alkohol. När benen började ge med sig så åkte jag hem till pappa och blev firad där, där bjöds det på smörgås tårta. Trött som satan var jag så blev att åka hem hit ganska tidigt och hann väl vara hemma 30 min innan mina vänner kom. Festade galet i regnet som var. På något konstigt vis blev det kebab tallrik efter krogen ;)
Idag bestod mat intaget också av skräpmat. Men det hinner jag nog springa bort i veckan ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0