Brödernas bar...

Det har öppnat ett nytt matställe/pub här i Motala. Micke och jag passade på att åka dit och äta lite mat ikväll för dem hade öppningserbjudande på maten. 50% rabatt var det. MEN maten var inte god! Micke och jag kom fram till att vi hade aldrig betalat full pris för maten! Jag valde kycklingfilé med potatisgratäng. Jag tänkte ååå vad gott med potatisgratäng det var väldigt länge sen jag åt så ska nog "lyxa" med det. Den var kall och inte ens hemmagjord. Jag blev så besviken. Medans vi sitter där och äter maten hörde vi bara hur servitrisen skriker OJ FÖRLÅT. Ja då har hon lyckats spilla ner en kund med öl. Det slutade med att kunden fick åka hem och byta kläder. Det som var bra med ställer var att man fick mycket mat. Man blev mätt. Men som sagt det var inte så bra kvalité på maten. Nu blir det film och en bit mörkchoklad.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0