2013! Vad händer?

Känner att jag har inte fått något gjort detta år. Jag jobbar, sover och äter. Vad äter jag då? Jo den senaste har det varit mycket godis och andra onyttiga saker som min kropp inte alls behöver. Just nu lever jag ett liv där jag står still på vågen. Vilket jag också kan tycka är bra. Jag går i alla fall inte upp i vikt. Är väldigt sugen på att skaffa ett gymkort. Frågan är kommer jag ta mig dit och träna? Är väldigt trött när jag kommer hem från mitt jobb men vill ju så gärna gå ner i vikt. Tror det är dags att börja ta kontroll över ALLA mina matintag. I morgon är det dags att ställa sig på vågen igen. Vet inte vad jag ska tycka och tänka om det. Har blivit mycket godis denna helg samt att jag har ätit pizza idag.

Andra tankar som rör sig i huvudet just nu är husköp. Både Micke och jag är väldigt sugna på att flytta.
Vikten kommer inte först just nu.
Men ska försöka ta tag i det här nu!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du klarar detta gumman! Du är snart tillbaka på fötterna igen och tar tag i vikten igen! Tur att du inte gått upp i alla fall ;)
Jag finns här om du behöver stöd <3
Xoxox

2013-02-24 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0