Karishma

Just nu sitter jag på en pub i Örebro och kollar på ishockey. Har inget intresse av sport med måste bara ett väldigt bra sätt att få motion på! Man kanske skulle börja spela. Micke och jag har gått runt lite i affärerna här hittade en ny tjocktröja samt födelsedagspresenter till min pappa. Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder då han läser bloggen. Vi hamnade även på en jätte fin indisk restaurang som Mickes syster rekommenderat. Maten var super god, nu ska vi även gå på bio ihop med en kompis. Vilket bra avslut på arbetsveckan.


Kommentarer
Postat av: Lena

Har aldrig ätit indisk mat men är väldigt nyfiken på det.

2013-02-07 @ 22:54:59
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0