Massor av bus!

Magen är så svullen att jag inte har någon lust äta för känner mig bara allmänt fet just nu. Vill bara känna mig stolt över alla mina framsteg jag har gjort hittills! Men ibland är det svårt. Känns som om jag bara går och tänker på mat! Så jobbigt!

I alla fall idag har jag, Patricia, Marcus och Amelia varit på leklandet. Ett väldigt bra sätt att röra på sig. Kommer väl bli ännu mer spring när hon kan gå. Att bli av med socker suget är jätte svårt. Idag stod det kakor på bordet på jobbet, tror ni jag kunde låta dem vara? Nej, tror jag fick i mig tre stycken plus ett ägg till frukost. Känner nu i efterhand att det kanske inte var en så bra frukost. Lunchen blev i alla fall korvstroganoff som jag lagade igår kväll. Till kvällsmat vet jag inte riktigt vad jag ska äta. Nu ska jag kolla på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0