Så här kunde det se ut

 
Tänkte jag skulle skriva lite om hur mina dagar så ut innan jag började gå ner i vikt och hur dagarna ser ut idag.
 
Innan vikt resan:
 
08.00
12.00 Ja då var det dags för första målet på dagen vilket var en stor lunch i skolan. Var ju såklart super hungrig eftersom jag inte åt någon frukost,
15.00 Godis, cola, redbull eller något annat on
18.00
21.00-23.00 Då var det dags för middag. Eftersom jag inte har fått i mig något sen lunch så var det ju så att jag alltid tog om. Kunde ju till och med vara tre gånger och då snackar vi stora potioner
 
Idag:
 
08.00 Frukost
12.00 Lunch
15.00 Mellanmål
18.00-19.00  Middag
 
Nu är det mycket mer planerat och jag verkligen tänker till. Brukar börja dagen med att titta över vad som händer idag. Så jag vet när jag ska stoppa i mig något och vad jag ska stoppa i mig!
 
 
 
 
Tycker det är för jävligt att jag kunde behandla mig så illa!
 

Kommentarer
Postat av: Minviktresa

Herregud vilken skillnad! Sjukt bra jobbat! Och för övrigt en bra fråga...hur kan man behandla sig själv så? =)

2013-01-21 @ 08:46:52
URL: http://minviktresa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0