Varför var jag i Örebro?

Det har varit två jobbiga dagar. Detta har inte med mig eller vikten att göra. Utan idag åkte min mamma och syster till Thailand. Det låter kanske inte så konstigt men min syster ska vara borta i 4 månader och min mamma i 6 månader. Det kommer att känns tomt och konstig. Stora hunden Wilma ska bo hos en familj i Östansjö ( ligger en bit från Örebro). Medans Doris ska bo hos en kompis till Elin som bor här på gatan. Här kan ni läsa om min systers resa som hon kommer göra. Det har inte ens gått ett dygn och saknaden är enorm. Kommer kännas lustigt att inte ha något att åka och handla med eller gå på stan. Min syster är som min bästa vän. Men är såklart jätte glad att hon får göra denna resa. Inte alla 17 åringar som får åka iväg i 4 månader. All denna saknad och längtan har slutat med godis, efterrätter och massor annat onödigt. Kanske inte är så stark mentalt som jag har trott. Men om några dagar är nog allt bra igen. Gäller bara att hitta tillbaka!

Så anledningen till att jag har varit i Örebro beror på shopping och besiktning av bil!

 


Kommentarer
Postat av: Lasse

Men jag är ju kvar i stan!!!!!!!

2013-01-23 @ 18:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0