Dagarna bara gå

05.15:frukost
06.00: jobb
08.15: mellanmål
12.00: lunch
15.00: mellanmål
19.00 kvällsmat
Jag så här ser mina dagar ut just nu.
Eftersom jag går upp tidigt så är jag väldigt trött på dagarna när jag kommer hem. Men försöker verkligen göra allt för att inte somna. Dagarna går och vikten står still. Men det är jag glad för. För just nu sköter jag mig inte så bra. I morgon hade jag tänkt att jag skulle gå lite på gåbandet som står hos mamma och bara samlar damm.
Men ska kämpa på för vill så gärna ha gått ner 35 kilo till påsk vilket inte alls är omöjligt.
Ikväll har Micke lagat någon slags tacogratäng. Dock var den lite för flottig för mig, så just nu mår jag illa. Känns i hela kroppen att jag inte är van att få mig för mycket fet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0